søndag den 1. juli 2012

Halvårsdag med min taknemmelighedsdagbog


Så blev det juli.

Jeg har dermed været i gang med min taknemmelighedsdagbog i over et halvt år. 

WOW!

Jeg må sige, at successen er meget større, end jeg havde regnet med - fordi jeg får skrevet i den. Selvfølgelig ikke hver dag, men tit. 




Da jeg lavede bogen besluttede jeg, at temaet skulle være havens blomster og afgrøder (ok, meget mærkeligt ord). Jeg havde nemlig ingen ide om sæson-fødevarer udover sådan jordbær=sommer, kål=vinter.

Men tænk engang. Siden da har jeg lavet min første hyldeblomstsaft og hyldeblomstmarmelade. Jeg har allerede spist et par kilo friske krydderurter mere, end jeg gjorde sidste år. Jeg har jord under neglene og drømmer om kansas-tøj og jeg ved, at i juli er spinat og stikkelsbær i sæson.

KH
tina

PS. Du kan se flere klip fra bogen: fra begyndelsen til januar og februar og april.




1 kommentar:

  1. Anonym7/01/2012

    Hvor er den bare smuk og fin! Jeg har også en inspirationbare ikke så fin som din, men har lige lavet et omslag til den, jeg lægger et indlæg ind i morgen :-) ha en super god søndag

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina