fredag den 9. december 2011

Inspiration fra gæsteblogger in spe

Jeppe Worning fra indlægget i går er kommende gæsteblogger her på siden. Temaet er upcycling, som er et emne, som jeg synes er super-spænende - og som Jeppe ved super-meget om. God kombi. Så det skal du da have mulighed for  at glæde dig til :-)

I mellemtiden vil jeg anbefale dig at tjekke hans hjemmeside med projekter i beklædningsdesign M/K og kostumedesign til diverse teaterprojekter. Der er både formeksperimenter og færdige produktioner. En hel del skitser ligger også derinde, så man får indblik i processen - noget som jeg personligt er helt pjattet med og som jeg tit synes kan være mindst lige så inspirernede som det færdige produkt.

2 kommentarer:

  1. Hold op det er så cool. Jeg er helt pjattet med det strik!

    SvarSlet
  2. Ja ikke? Du kan se mere strik på hans hjemmeside. Jeg er også selv meget begejstret :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina