fredag den 30. december 2011

Pimp et arvestykke

Har du også arvestykker, som du egentlig er glad for, men ikke aner, hvad du skal gøre med? Sådan havde jeg det med min farfars orgelpibe fra Vrå Kirke. Som alle her i blogland ved, er der ikke noget som lidt mursnor i neon til at forstærke tilhørsforholdet til alle mulige dimser og dutter. Så nu er orgelpiben pimpet med snor, et grønt plastikhjerte og et julehorn, som jeg også har arvet. Og jo, man kan faktisk trutte i hornet, så der kommer lyd:


Mens jeg var i gang, brugte jeg samme opskrift på en jule-halskæde, som jeg fik af min farmor, da jeg var lille. Så nu går jeg faktisk rundt med en julemand om halsen. Det skal man vist helst ikke tænke for meget over...


Et par af de venner, som var udsat for den aldrig fuldførte spraymaling episode, har pyntet sig op her i anledningen af den 23. december. Det lugter virkelig ikke af gran. Men i min verden spreder det julehygge:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina