onsdag den 28. december 2011

Undskyld BNP, men Spring Fashion 2012 har talt

Min blog er ikke blevet hacket i julen. Og jeg er heller ikke blevet modeblogger, siden du hørte fra mig sidst. Faktisk interesserer jeg mig meget lidt for fashion. Men jeg blev alligevel fanget, da jeg opdagede, at hækle/strikke-bølgen ikke er toppet i modehusene endnu. Forårskollektionerne er spækkede med hækling og strik. Her er lidt af, hvad jeg har fundet rundt omkring.

Accessories:

Proenza Schouler. Kilde: realbeauty
Ralph Laurens springcollection 2012. Kilde: New York Fashion

Rag & Bone. Kilde: Realbeauty

Kilde
Min personlige griner. Hæklede kjoler og badedragte:

Mark Fast Spring 2012 collection. Kilde: Fashionfame.

Og til drengerne:
Andrea Bellisario. Les Hommes | Spring 2012. Kilde

Kilde

Så stakkels økonomiminister. Da en meget stor procentdel af mine læsere udemærket ved, hvordan man hækler, så er det nok ikke os, som får BNPet til at peake i foråret 2012. Og det er ikke fordi, at vi er holdt op med at købe nyt. Vi laver det bare selv.

* * *

Og hermed velkommen tilbage efter julen. Jeg er stadig på (helt utroligt) lavt blus sammen med prinsessens plaid, som langsomt nærmer sig det punkt, hvor jeg næsten begynder at hækle langsommere, fordi jeg slet ikke har lyst til at blive færdig. 

Håber du kom godt over juledagen og har et par gode projekter, hvor du kan koble helt af og bare være. 

KåHås fra tina

3 kommentarer:

  1. Hej Tina

    Jeg kan kommentere igen. Og jeg vil gerne kommentere, at jeg synes at det er en strålende nyhed, du der bringer. Jeg tror dog umiddelbart ikke, at jeg personlig (eller min mand) kommer til at gå i det viste tøj. Det passer ikke så godt til Birkerød *G* Men det ser sgu godt ud!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Det er da super skønt at se alt det hæklede i modebilledet. Nu får vi da rigtig travlt...ha ha. Dejlig aften til dig KNUS

    SvarSlet
  3. hvis du er en mode elsker og ønsker at købe nye trend af klude, så du skal besøge denne hjemmeside Adrian Hammond for godt og moderigtigt
    klude.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina