fredag den 15. november 2013

Mange Masker Reception - Aarhus del 1


Der var reception på den nye bog Mange Masker i weekenden. I Aarhus. Og jeg var der. Der var så mange mennesker, at jeg fra tid til anden måtte holde pauser. Men hey, det var på kvindemuseet, så i pauserne kunne jeg se på hele samlingen af ALT for damerne eller Thit Jensens smykker. 

Der var så mange mennesker, at det var umuligt at tage fornuftige fotos. Men jeg fik taget et par stykker. På det øverste er det Rachel Søgaards cardigan. Under den er det Rasmillas ejer Sanne Bs cardigan. Uh, og meget vigtigt: Der hang også en Sidsel Sangilds model på en af ginerne. Jep, der er også hækling i bogen. Jeg fik ikke taget et foto af den, men den er lex!

Det var virkelig sjovt at se modellerne IRL og ikke kun på tryk. Det var noget helt andet. Samtidig var der uendelig mange kvinder i præmiestrik. Det kan altså også noget. 

Dejlig, dejlig eftermiddag. Der var kendis-spotting, og jeg fik hils på folk, som jeg ikke tidligere har mødt. Stor fornøjelse! 

Jeg havde min veninde med til receptionen. Hun sagde, at det var ligesom at træde ind i en sub-kultur. Og at alle simpelthen var så spændende og søde. Det er lige præcis sådan, det er! Jeg er så evigglad for, at jeg begyndte at hækle. Det er ikke meget mere end to år siden. Det er ikke helt til at fatte. Siden da har jeg mødt de mest fantastiske mennesker. Og jeg har pludselig fået anledninger til at troppe op til arrangementer, som jeg tidligere slet ikke anede fandtes. Hjamen. Livet er stort.

Lige nu kan du vinde bogen inde hos Stine Hoelgaard og vist også hos Charlotte fra By Kaae. De har også begge to modeller med i bogen.

KH
tina

Du kan finde mig på facebook og bloglovin'


2 kommentarer:

  1. Hej Tina. Hvor dejligt med en tur til Århus - og du har timet det fint med arrangementet ;-). Jeg synes også at det at hækle er skønt, med skøn på. For det første er det balsam for sjælen, for det andet kan man hækle tæpper, altså hvis man er tålmodig, som varmer en, når det bliver vinter, og, ja, for det tredje er det flinke folk som hækler :-) Dejligt :-D
    Kh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette! Det hele var nemlig så fint timet på turen :-) Og ih, hvor skriver du fint om hækling. Jeg sidder med det største smil og jeg er ENIG! KH tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina