tirsdag den 19. november 2013

Hvilken kat er du i dag?


I dag er jeg er en .... supercat! Jeg har nemlig overlevet at være i Verdens Mest Væmmelige Føtex. Men jeg brugte da bare mine super-powers. Og også lidt en hippy cat for lige om lidt laver jeg noget yoga. 

Hvilken kat er du i dag?


KH
tina

PS. Jeg har desværre ikke et direkte link til illustrationen. Den er lavet af den evigt skønne Gemma Correll. (Hvis du går ind på linket, bliver du med garanti en weird cat, fordi du kommer til at sidde limet fast til skærmen med store åbne øjne et par timer. Mindst. Så er du advaret.


5 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikkert en Messy cat. Har gjort rent i min gamle lejlighed det meste af dagen, derudover har jeg også slibet og malet min gyngestol. Så har støv og maling over det hele :-)

    SvarSlet
  2. Nerdy, Hippy, Weird og Messy - men tror nu ikke det er begrænset til i dag :D

    SvarSlet
  3. Messy cat, helt klart, der er både fysisk og mentalt rod... Ikke af den dårlige slags, blot lettere stressende ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er til daglig og stadighed Wird Cat. I dag gad jeg dog godt at være Drunk Cat - det kunne da være sjovt til en forandring :-D

    SvarSlet
  5. Ha ha. Hvor er I gode! Hele 3 messy cats, 2 weird. I dag er jeg en party cat, jipiiii :-D

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina