fredag den 15. november 2013

Yarnfreak - Aarhus del 2


Min anden dag i Aarhus var også en stuhr, stuhr dag: Jeg besøgte Camilla i Yarnfreak. Danmarks eneste hæklebutik. Jeg er sikker på, at du gerne må strikke med garnet. Men det er hækling, der er overalt. Mon jeg kan lide det? Jooooo tak!

Efter snak og kaffe og vejledning og min veninde (som ellers er erklæret brodøse) næsten havde fået lyst til at hækle sagde vi farvel og tak for denne gang. 

Efter et døgn i garn og mere garn kom min kæreste til byen, og det hele blev lidt mindre garnet. Blandt andet fangede jeg et eksempel på, hvad der sker med de mænd, som har været med i garnbutik. De vil også røre, ved det, de ser :-D


Og her har vi et eksempel på et hus i Aarhus, hvor jeg gerne vil bo og have atelier i den mintgrønne trækanap.


Så er der ikke mere Aarhus-tur på bloggen i denne omgang. Hav nu en dejlig, dejlig fredag og weekend derude.

KH
tina

PS. Jeg er også på facebook, hvor jeg linker til stort og småt - og du kan også holde styr på mig via bloglovin

2 kommentarer:

  1. Det er så fint det hus! Desværre for dig er det MIG der skal bo der ;) jeg bor lige rundt om hjørnet og går forbi det hver dag og drømmer om at have hus og have lige her! Suk. Drømme er der nok af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ÅHR hvad, du bor jo virkelig et skønno sted! Drømme er godt. Min nabo i kolonihaven siger, at det er vigtigt at drømme, for så har man haft det godt imens.. Du, vi lejer os ind og laver det til en hæklekanap :-D

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina