torsdag den 14. november 2013

Bøjet i lama


Se nu der! Tich Tach er blevet bøjet i lama! T'et er en lama i hovdstand og L'et er helt betuttet. OH MY.

Jeg har vist noget med noget, når det er bøjet i dyr.

Jeg var i Aarhus i weekenden. Det kom til at indvolvere en masse garn. Det kan du glæde dig til at høre mere om lidt senere.

Lige for nu er alt meget slow herhjemme. I går lå jeg helt sammenbøjet en hel dag, indtil jeg tog mig sammen til at tage til lægen. Det var først, da min mor citerede min mormor for at havde sagt, at hvis hun ikke selv vidste, hvad der var galt, hvordan skulle lægen så vide det, at jeg tog mig sammen og ringede. For det var lige præcis sådan jeg havde det! Nå, men det viste sig så, at jeg har haft en cyste, som så er sprunget (Jummi og sorry hvis du lige sad og var lækkersulten og jeg så lige fuldstændig spolerede dén sag). Men altså, det gør herre-nas, kan jeg lige sige herfra. Nu er jeg mest bare træt og helt vildt taknemmelig for, at det ikke lige var en blindtarm, der skulle ud. Eller et eller andet helt crazy og scarry.

Men der går nok lige lidt tid, før jeg får lyst til at bøje mig selv i lama.

I øvrigt kan du også bøje noget i lama. Det kan jeg nemlig slet ikke forestille mig, at nogen ikke skulle have lyst til.

KH
tina

PS. Hvis der har forvildet en læser sig herind, som ikke potentielt kunne have en cyste (virkelig lille sandsynlighed) og som ikke ved noget om garn (endnu mindre sandsynligt), så vil jeg da lige oplyse, at lama er et meget, meget sejt dyr, som man kan få lama-uld fra. Du kan møde dem i min helt egen kollektion af uldede dyr på pinterest.


6 kommentarer:

  1. Ha Ha elsker din fortælling og er måske også en lille smule glad for jeg lige nåede at blive færdig med maden :-)
    Føler med dig - Det gør mega nas. Håber du er helt klar til weekendens udskejelser med garnet.

    SvarSlet
  2. Åh, stakkels dig... Kan godt forstå det må gøre mere end ondt !

    SvarSlet
  3. Hahaha - ja ikke ha ha til cysten. Det gør nas. Må straks bøje noget i Lama....

    SvarSlet
  4. Åh! Skulle du så opereres og alt muligt?! Jeg havde en (på ballen af alle steder... For helvede), hvor jeg blev indlagt og opereret ikke bare en gang, men to gange, fordi de ikke havde fået det hele ud første gang. Det er så klamt! Håber du er okay! Klamme hilsner

    SvarSlet
  5. TAK for jeres ord. Håber I har bøjet løs :-)

    og @Pernille: Oh-no-no-no! Ingen vil opereres på ballen. Det er et no-go sted. Alt er heldigvis helt fredeligt her. Uden at gå i klamhedsdetaljer: jeg skal ikke opereres (7-9-13). Jeg skal tjekkes mandag, men som det ser ud nu er alt godt. Den er ligesom sprunget. Så klamheden er forhåbentlig overstået i denne omgang :-D

    SvarSlet
  6. Åh, det lyder som av. Jeg har også engang haft én på balden (ja, så ved I det), som måtte opereres. Jeg havde aldrig hørt om lidelsen, før jeg fik den, men da jeg pludselig måtte forklare omverdenen, hvorfor jeg sad på en badering, havde 2/3 af verden haft en cyste i den region. Jeg siger det bare. Totalt hemmelig sygdom, som ALLE har haft.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina