lørdag den 16. juni 2012

Klubhuset lukker og slukker





Klubhuset har længe været min dårlige samvittighed - for uha, hvor har jeg ikke passet godt på det.

Så nu skal det være.
Jeg er i gang med støvkosten og sommerrengøringen, og jeg har besluttet at lukke og slukke klubhuset.

Opslagstavlen er stadig åben - den bliver her på indlægget. 

Hvis du har lyst, så læg et link op til et eller flere af dine broderi-eventyrer, så vi andre kan se, hvad du har broderet på det sidste. 

Selvom jeg ikke har haft nok overskud til at køre selvhjælpsgruppen alligevel, så kan jeg se på statestikken, at der er rigtig mange, som har klikket sig vej rundt til blogverdenens brodøser via opslagstavlen.

Tusind tak for jer der var med - I er så seje!


kh
tina




* * *


(Jeg har haft hovedet under armen på in-linkz, så det er flere links til superskarpe broderende bloggere, der er forsvundet fra opslagstavlen. Sorry). 




3 kommentarer:

  1. Hej er ked af at klubhuset ikke er blevet en større succes, jeg synes det var et fntastisk tiltag, desværre synes jeg ikke de seneste inspirations opgaver fra feeling stitchys har været så interessante, derfor er jeg gået lidt kold i Klubhuset.

    SvarSlet
  2. Hej Tina. Godt at udrydde de dårlige samvittigheder. Idéen var rigtig god, men jeg er helt enig i at feeling stitchy ikke var så interessant med idéoplæggene. Måske skulle man gøre det igen engang, med rigtig gode idéer.
    Hav en god søndag!
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej I to

    Helt ærlig, har jeg slet heller ikke selv været motiveret af feeling stitchy på det sidste. Som I kan se, er jeg jo også selv gået død i projekt klubhus,

    Jeg kan godt lide din tanke, Mette, om at have nogle rigtig sprøde idéer og oplæg til et nyt klubhus - jeg har selv tænkt lidt det samme. Det vil gøre afhængigheden af andres idéer mindre.

    KH
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina