tirsdag den 26. juni 2012

Fra souvenir til sofapude


Min tidligere introducerede "jeg-skal-bare-hækle-kanten-sammen-og-så-har-jeg-en-pude"-pude står også færdig:





Tidligere kom den grønne pude nedenfor til verden. 

Faktisk så meget tidligere at jeg dengang ikke viste, at den hvide kant er en hæklet bølgekant. Alt jeg selv gjorde var at sy den sammen - kanten var der i forvejen.

Nu har de begge en kant og er bedste venner de to:



Hæklemønsteret er en mellemting mellem rosehips og bølgekanten i politikens hæklebog.

kh
tina




4 kommentarer:

  1. Anonym6/27/2012

    Øj hvor er de smukke! Elsker den der kant og farverne! Det er da one of a kind puder! Hende der annemarie's crochet blog, vist for et par indlæg siden en hæklenål med en helt spids ende. Dvs, så man kan hækle en kant direkte ind i stof, det var faktisk smart. Rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Jeg har lige været inde og lure på den - den er dælme smart!

    Jeg har selv brugt den tyndeste, spidseste nål jeg havde til første række - og skiftede så til en rar nål til selve bølgerne.

    Dejlig dag til dig også :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  3. Det ser bare så fint ud - super god idé :o)

    SvarSlet
  4. De er helt utroligt smukke de puder. Er meget misundelig :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina