mandag den 25. juni 2012

Tredje hæklede trekant-pude

Så er min tredje pude af hæklede trekanter færdig:







Den fjerde pude er også lige-ved og næsten. Selvom: jeg er begyndt at trække det lidt ud, med at få hæklet de sidste grå trekanter, for så er der snart ikke flere puder. 
Snif, snif.

Det må hedde noget. Det med at starte på et gigantisk projekt, arbejde på det for evigt - og så lige pludselig være næsten slut og så begynde at lave de vildeste overspring og febrilsk lede efter nye opskrifter. 

Jeg er der ikke helt endnu, med det nye. Men der kunne godt være en plaid på vej (det skulle puderne trods alt havde været). 

kh
tina




Puderne i proces:

8 kommentarer:

  1. Den er virkelig lækker! Skønne, skønne farver.

    SvarSlet
  2. Jeg er pjattet med den! ja dem alle 3, glæder mig til at se dem sammen! Den gule side er da så smuk!

    SvarSlet
  3. Anonym6/26/2012

    Du er simpelthen for cool, de er så fine og jagter stadigt nogle ekstra timer i døgnet for at komme igan. Ej hvor er de flotte, det må være DK's fedeste pude hjem du har!

    SvarSlet
  4. Jeg tilslutter mig pudefanskaren! Sikke nogle vidunderlige puder - og det ser så fedt ud med neonkanterne :)

    SvarSlet
  5. Fede puder..elsker de neondetaljer ;-) Du er bare go' til det. Go' aften til dig..knus

    SvarSlet
  6. De er simpelthen helt forrygende fede!!!
    - mon du vil dele en DIY?

    SvarSlet
  7. Tak til alle jer - I er verdens bedste heppekor :-D

    @myminmy: Jeg er også selv klart gladest for den gule side. Det havde jeg ikke set komme :-)

    @ Lines: DIY ligger utrolig langt fra min kompetence-område - jeg vil ikke ane hvor jeg skulle starte eller hvor jeg skulle slutte. Men lad dig endelig inspirere!

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina