onsdag den 20. juni 2012

Hæklede bølger


Et af mine første hækleprojekter var, at hækle et håndklæde i bølgemønster. 

På det tidspunkt kunne jeg overhovedet ikke se forskel på en hel og en halv stangmaske, så jeg måtte tælle, tælle og tælle efter igen - når jeg ikke trevlede op og havde tekop-øjne af at prøve at se, om jeg var på rette vej, eller om mønsteret var blevet forskudt.

Den anden dag fandt jeg de 20 cm hæklerier frem igen - og nu kan jeg rent faktisk se forskel, og  pludselig var det færdigt.

Selvfølgelig skulle det også udsættes for min seneste fetich: en hæklet kant.


kh
tina


3 kommentarer:

  1. Uha den kender jeg alt for godt...Jeg har prøvet sådan et mønster og skulle lige finde fidusen før end arbejdet skred fremad ;-) super flot

    SvarSlet
  2. Det ser alt for lækkert ud! Kan vildt godt lide de to blå farver sammen - og den gule kant er prikket over i'et :)

    SvarSlet
  3. Anonym6/20/2012

    Super fine farver. Det må være muslinge kant den der, tror jeg. Det er den eneste kant jeg har prøvet tror jeg. Ha en super dag og tak for synet af det labre håndklæde! Gud hvor ville jeg nyde at tørre hænder hjemme hos dig,

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina