lørdag den 16. juni 2012

Broderet litteratur




Åhr se, det er hvad jeg kalder en fin udgivelse!

Der er læseprøve på Heidi Lindes bog "NU, for helvede" her. Jeg har ikke selv læst - jeg har kun siddet og været helt glad over broderiets indmarch og "tænk hvis alle bøger var smukke"-tanker.

* * * 

Tusind tak for alle jeres skønne og støttende kommentarer på det sidste. Jeg har ikke fået svaret, men det betyder faktisk kun, at de betyder endnu mere.

Jeg har været helt lav i blogge-energi på det sidste, men nu har jeg fået åbnet picassa op, og der er fyldt med fotos, så jeg håber, at jeg får kridtet blogger-skoene og kommer ud over stepperne i weekenden.

Meget belejligt har jeg noget vigtigt, som jeg skal have forberedt til næste uge. Det er utrolig praktisk på blogger-fronten, for så skal jeg nok få overbevist mig selv om, at jeg sørme da liiiige bliver nødt til at skrive dét indlæg, og redigere dét foto og pinne dét indlæg og .... først.

Rigtig dejlig lørdag til jer alle.
tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina