tirsdag den 19. juni 2012

En pude med kant

Som afbræk på puzzlearbejdet med mine trekantpuder har jeg arbejdet på en helt anden slags pude. 

Stoffet er en gave fra min onkel på den anden side af jordkloden, som har ligget i et skab de sidste utrolig mange år. 

Men nu kommer det ind i kampen igen:


Jeg er blevet bidt af en gal kant-mani, så jeg har prøvet en masse forskellige typer garn og kanter og hæklenåle. 

Men nu er puden faktisk færdig. Jeg har ikke lige fået taget et billede af den endnu. Men der er et sneak peak på billedet nedenunder, hvor du kan se bloggens absolut mindste sneak-peak af den færdige kant:


Du kan se de lækre, hæklede kanter jeg har muffet frem på mit pinterest board.

kh
tina


4 kommentarer:

  1. Anonym6/20/2012

    Ej, hvor fedt, Det er da nogle unikke puder! Og smukke kanter, må da ind og lure din pinterest! Super lækkert sofabors med så mange lækkerier, er vild med dit neon garn, Og den fine kosmetik taske med blomsterne eller hvad det er for en fin én. Tusind tak for kigget og ha en herlig dag!

    SvarSlet
  2. Sejt - det er vel nok en god idé at pifte pudebetræk op med hippe hæklede neonkanter!

    SvarSlet
  3. PS: Hvor har du købt det fine neongarn?

    SvarSlet
  4. @Monstercircus: Tasken er faktisk på en måde en kosmetiktaske: Jeg bruger slet ikke kosmetik længere - men jeg hækler, så det er selvfølgelig min hækle-taske :-D

    @Christel: Jeg har købt det lidt rundtomkring: Garnbutikken i Amagercenteret sælger dem billigt, og Rasmilla og Yarnfreak. Det hedder "Standard No 1" fra Lammy Yarn.

    Det er 100% akryl, så det er klart bedst til kanter - men så er det til gengæld også umuligt ikke hele tiden at få lyst til lige at sætte endnu en neonkant på noget :-D

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina