torsdag den 14. juni 2012

Give Away med giga vinderchancer (er afsluttet)


Min give away har indtil nu levet et stille liv, så du har rigtig gode chancer for at vinde.

Præmierne er store
- og du må gerne give dem videre, hvis du ikke selv har mulighed for at bruge dem. 

Så kom glad og vind unikke præmier og kunstplakater til udstillingen Out of Reality

* * * 

Out of Reality er en ambitiøst anlagt kunstudstilling med 10 tjekkiske nutidskunstnere: 

Jitka Chrištofová : Roman Hušák : František Matoušek : Jiří Plieštik (curator) : Božena Rossí : Karel Rosssí : Tomáš Rossí : Tomáš Smetana : Jiří Štourač : Štěpán Vrbický

Udstillingen arrangeres af et dansk/tjekkisk ægtepar helt udenom de store giganter.
Du kan få en finger med i spillet ved at donere alt fra 1 krone til 1 million her.

Læs meget mere her.



Hovedpræmie

Frit valg mellem: 

1) 2 entre-billetter med en eksklusiv og personlig rundvisning med udstillingens kurator Jura Pliestik (værdi $100) - til brug i perioden 8 - 23 september 2012

eller: 

2) To styk eksklusive biletter til åbningen af udstillingen den 7ende september 2012 (værdi $40) - og pst, Den Tjekkiske Amabssade donerer tjekkeisk øl til begivenheden, yum! 

Andenpræmie

Hvis der bliver lagt mere end 100 lodder i hatten, udloddes en udstillingsplakat, som bliver personligt signeret til vinderen af samtlige 10 kunstnere (værdi: tja, spørg Lauritz.com) Du kender måske ikke kunstnerne endnu, men det er nogle af de dygtigste og mest inspirerende tjekkiske samtidskunstnere. 

* * *

Du kan deltage i konkurrencen med op til 14 lodder 

5 lodder: doner et beløb til indsamlingen (uanset størrelse)

5 loddder: Link til denne konkurrence på din blog (brug gerne billedet)

1 lod: Deltag på facebook

1 lod: Del og invitier og alt det der på facebook 

1 lod: Bliv/vær fast læser af min blog

1 lod: print plakaten og giv den til din nabo, hæng den på din gadedør eller tag den på ryggen når du går tur med din hund.


Video om indsamlingen og udstillingen:


Læs mere og deltag i indsamlingen her: 
Min Give away slutter samtidig med indsamlingen.


kh
tina

2 kommentarer:

  1. Hej Tina, jeg vil gerne deltage med 8 lodder. Virkelig spændende give away!

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 9 lodder (like, dele, doner, fast læser og et print af plakaten hængt op i syskolen)og så krydser jeg ellers finger for, at det er mig der vinder!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina