fredag den 29. juni 2012

Fra klokkestreng til opbevaring



En broderet klokkestreng er blevet til opbevaring i mit køkken. 

Da jeg startede på den, havde jeg hæklet så mange trekanter til mine puder, at jeg slet ikke kunne huske at hækle ligeud - opdagede jeg sådan lidt små-sent, da bunden pludselig var blevet trekantet:


Jeg har det nemlig med at gå i sten når jeg hækler. 

Vi kan også kalde det at være mindfull eller meditativ - men sten er vist mere dækkende.

Nå, men nettet blev færdig. Jeg er også færdig. Helt færdig. Fredagsfærdig og grydeklar.

Håber du laver rare ting på din fredag. 

KH
tina

4 kommentarer:

  1. Anonym6/29/2012

    Trekantet eller ej, så er den fin ;-) kh Mutti

    SvarSlet
  2. Hæ, ja, lidt trekantet skal den da ha lov at være, søde mor.

    SvarSlet
  3. Anonym6/30/2012

    Den er super fin og mega god idé! Når jeg engang får taget mig sammen ti at gribe nålen, må jeg på jagt i mors gemmer efter sådan en streng. Cool hank, sender post til dig i morgen :-) rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Supergod idé at hækle faste materialer sammen, meget dekorativt.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina