tirsdag den 5. juni 2012

Pude 2 er næsten færdig





kh
tina




7 kommentarer:

  1. LÆKKERT!! Behøver jeg sige jeg eeeeelsker neon koral??

    SvarSlet
  2. Virkelig lækre farver. Vil du lave en DIY?

    SvarSlet
  3. Anonym6/05/2012

    Hvor blir den fin, tænkte da jeg så din forrige pude, at så ka det vist ikke gøre flottere, men det ku det så! Mega dejlig neon farve!

    SvarSlet
  4. Er imponeret over dine fine puder og din hæklehastighed! Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Åh, søde Mymimy - jeg må faktisk skuffe dig. Snif. Det er ikke neon-koral, men helt old school pink ;-)

    @Cille: Det vil jeg faktisk helst ikke, lave en DIY. Det vil tage mig uendelig lang tid at kortlægge, hvad jeg egentlig gør. Måske engang om 10 år, hvis jeg er blevet sådan en rigtig rocker-hækler, som bare er totalt stiv i hækleudtryk og opskrifter :-)

    @monsterscircus: Hi hi, tak :-)

    @Mette: Dejligt at høre :-)

    Dejlig da til jer allesammen!

    KH
    tina

    SvarSlet
  6. Neon pink, linger på 2. pladsen :)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina