onsdag den 9. maj 2012

En nybygger og en fuglefætter

Vi har fået en nybygger. 

Hun hedder Christel og har rejst sig en skøn tippi af en blog her i blogland. 
(Og hvis du læser med Søren H, så har jeg kun ét at sige: hvad sagde jeg!)

Jeg er ret så sikker på, at hun bliver super glad for at være her. Allerede nu er der garanti for inspiration og gode ord. Så kig forbi og sig hej hos: colors and creations.

* * *

Og så får du lige en fugl:


(Fotokilde: Matt Sewell)

Er han ikke fantastisk? 

Jeg er helt blæst væk af benovelse over Matt Sewells fugle. Han udgiver en per uge på sin blog. Sjældent har jeg set en, som mestrer sin akvarel-teknik, som ham. Respekt. 

Klik på fotokilde-linket for at læse om den skønne fuglefætter.


kh
tina


6 kommentarer:

  1. Sikken nogen fantastiske fugle!! Jeg er solgt! Han er jo heeelt vildt dygtig! Gode link du lige pushede der!!

    SvarSlet
  2. Eiiij, han er SKØN! I´m in love ;-)

    SvarSlet
  3. Helt vild! Og Giga er jo et fantastisk ord! Skal huske at bruge giga noget mere! Tror jeg skal bruge det 3 gange i morgen, det bliver GIGA fedt!

    SvarSlet
  4. Eva: Me too!

    Myminmy: Giga er mega! (Man kan tage pigen ud af nordjylland, men man kan ikke tage nordjylland ud af pigen(s sprog) :)

    SvarSlet
  5. TUSIND tak, Tina! Det er simpelthen så sødt af dig at gøre reklame for mig på din blog - det betyder meget for mig :) Jeg nyder virkelig at have min blog, og det er i høj grad din fortjeneste, at den er blevet til noget. Håber ikke du er træt af ros og tak, for der er mere på vej i mit næste indlæg, som jeg går i gang med at skrive ...nu! :D

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina