mandag den 21. maj 2012

Fun and Relaxation

Et lille pip fra mig, og se så, hvad der pludselig lå i min postkasse:


Følte jeg mig som en heldig kartoffel? Det tror jeg nok lige, at jeg gjorde! 

Jeg gik straks i gang med at tegne sammen med en meget kreativ halvandenårig. Drønhyggeligt :-) Og jeg tror faktisk, at hun er lige så fascineret af maskineriet, som jeg er.

Nogle dage i forvejen var der en anden, meget uventet gave - også fra Sabine fra Sisterbrandt

Der er kun to ting at sige: Tusind tak til Sabine. Og: to be continued...

kh
tina


2 kommentarer:

  1. Ih altså - nu får jeg jo også helt lyst til at prøve ;)

    SvarSlet
  2. Uh, det skal du virkelig - det er helt fantastisk. Som det også står på brugsvejledningen: fun and relaxation :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina