mandag den 14. maj 2012

Vær med fra start: hjælp tjekkisk kunst til Roskilde

Min hjertensveninde har gang i et helt fantastisk projekt: En stor udstilling af tjekkisk kunst i Roskilde.

Hun og hendes mand har netop lanceret en kampagne for at rejse midler til den sidste, udækkede post på budgettet: transport af kunstværkerne til DK og tilbage til Tjekkiet igen.



Hvad jeg synes om det og hele projektet? Jeg synes det er helt igennem fantastisk, og jeg kan kun anbefale at du kigger forbi deres kampagne på: www.indiegogo.com/outofreality og yder selv det mindste bidrag, spreder ordet, eller hvad du måtte få lyst til.

Brit udtaler om projektet: 

"Støt os hvis I også synes der skal være kvalitets-kunsttilbud - og ikke kun forkølede landskabsakvareller - i provinsen, eller hvis I bare holder af kunst (af den brandgode slags) eller Tjekkiet eller os... Og vigtigt: Stor hjælp er også at sende linket videre til alle i jeres omgangskreds der kunne tænkes at være interesserede. Og at trykke "like" på kampagnesiden og "share" på facebook og like og share i flæng og over det hele. Vi skal helt ud i syvende led. TAK og TAK!"

* * *

Hold øje med min blog, for om ikke særlig længe starter jeg en fantastisk konkurrence, som rimer på Our of Reality....

Tilbage er kun at sige: tjek det ud, støt og spred den gode karma.

Læs mere om udstillingen her.


kh
tina



2 kommentarer:

  1. Delt på fb! Det lyder spændende!

    SvarSlet
  2. Fedt - jeg tror det bliver helt vildt spændende!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina