mandag den 28. maj 2012

Første hæklede trekant-pude


Efter jeg besluttede at droppe plaiden og transformere mine trekanter til puder, går det hele meget stærkere. 

Så efter denne dags obligatoriske morgenhækling, står min første pude i hæklede trekanter i min oplader:



Jeg har hæklet den sammen med fastmasker i neonkoral. 
Nemt. 

Og smart.
Når jeg så bliver træt af neonkoral (som om), så kan jeg altid trævle den op og hækle en anden kant på.

Håber din solskinspinsemorgen er fab!

kh
tina 



Dele af processen:


17 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker - en skøn farvekombination. Jeg er også helt forelsket i koral.

    SvarSlet
  2. Lækker lækker lækker!!!

    SvarSlet
  3. Den er super fin :)

    SvarSlet
  4. Iihh, den er fin! Gad vide om jeg kan finde ud af, at lave sådan en?

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet FED! Er vild med den lysegrønne side. Og SÅ lækkert med neon koral!!!

    SvarSlet
  6. Det var da vist en god beslutning at lave puder i stedet for tæppe, for de er godt nok blevet flotte :o)

    SvarSlet
  7. Anonym5/28/2012

    Ej hvor er den funky! Vild god detalje med neon garnet, for pokker da skal vidst sadle om hvis jeg skal nå at hækle inden morgenmaden er kastet indenbords!

    SvarSlet
  8. Åh så fin! Den er blevet rigtig god

    SvarSlet
  9. Anonym5/28/2012

    Wow, den er SÅ FLOT!!!

    SvarSlet
  10. Jeg vidste jo bare den blev flot! Sådan en ønsker min sofa sig ihvertfald også :)

    SvarSlet
  11. Anonym5/28/2012

    Lækker lækker pude, den måtte gerne bo i min sofa ;O)

    SvarSlet
  12. Virkelig er flot resultat! Wowow :-)

    SvarSlet
  13. Den er blevet super flot :-) og neon detaljen er rigtig god!

    SvarSlet
  14. Sikke en masse søde kommentarer - tusind tak allesammen, I er nogle stjerner :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  15. Hej Tina
    Har nu siddet og hygget mig med din blog et par timer og er grøn af misundelse over alle dine fede ting ;) min to do liste er nu blevet endnu længere end den var i forvejen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina

      YAYH - og wow! Det er helt fantastisk at høre, at jeg har kunne underholde dig så længe. Dejligt. Og misundelse er jo en dejlig ting: man bliver så skønt klar over, hvad man gerne vil mere af i sit liv. God fornøjelse med projektlisten :-)

      KH
      tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina