onsdag den 30. maj 2012

Den fineste verden - Botanicula





De sidste par dage har jeg været helt opslugt af spillet Botanicula.

Jeg opdagede spillet, før det gik op for mig, at det er mit tjekkiske yndlingsband DVA, som har lavet lydsiden. Det bliver spillet kun endnu mere underskønt af. 





Jeg vil lige prøve at finde et par billeder frem fra en af DVAs koncerter. Min erindring fortæller mig, at de fik skabt universer, som minder rigtig meget om den verden, som er skabt i spillet. 

Det er kunstnerisk integritet, der vil noget. 

Jeg er meget imponeret og giver mine absolutte anbefalinger.


kh 
tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina