tirsdag den 8. maj 2012

Lillemy er kommet hjem


Jeg havde fået det at vide. Men alligevel blev jeg helt vildt overrasket over, at lille, svulmende my lå i min postkasse! Det er selvfølgelig MymimMy, som har været på spil. 

Jeg knus-elsker allerede min lille my. Hun er så fin, lysende og tyk på den helt rigtige måde. Billederne ligner hverken halvt heller helt - det er spejlvendt og farverne er helt til hest/gulvkalv. 

Men tænk, at jeg har fået så fin en gave fra en kvinde, som jeg aldrig har mødt IRL, og som jeg udelukkende kender via blogland! Det er dælme stort! 

TAK!

kh 
tina

ps. der er en lille fugl, som synger om, at en af mine statsløse, faste læsere har åbnet en blog. To be continued....


2 kommentarer:

  1. Kære Tina.
    Du skulle bl.a. ha hende fordi du var min første blog, altså den føste jeg læste. Du giver mig så meget inspiration både kreativt og livsfilosofisk! Og så fordi du bor på Amager selvfølgelig! Jeg er glad for at du kan lide hende!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Kære Camilla

    Det er store ord, som gør mig rigtig rigtig glad - sådan helt ind i hjertet. Jeg ser stadig mig selv som en ny blogger, så det er ret vildt, at jeg er den første blog, du har læst... Og livsfilosofisk?! Store ord. Mig, som ellers synes, at jeg mest skriver om fastmasker og pink brød. Men det må næsten betyde, at der kommer lidt andet ud mellem sidebenene også ind i mellem :-)

    Tak for ordene, tak for dig og tak for lille my!

    KH
    lokalpatrioten

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina