torsdag den 24. maj 2012

Plaid med trekanter


Jeg er gået i gang med mine trekanter igen. 

Inspirationen til at hækle trekanter kom egentlig fra det her billede:


Siden har jeg samlet en masse trekantsinspiration på pinterest.  

Projektet har ligget stille et par måneder, hvor jeg bare har hæklet en trekant i ny og næ. Men nu er jeg tilbage på sporet - igen uden at ane hvad det egentlig skal ende med.

Men en ting ved jeg: der er den vildeste solskin udenfor og det er narjs :-)

Håber du får en darjlig dag.

kh
tina


5 kommentarer:

  1. Det bliver super godt når de gule og varme nuancer kommer ind. Tror det handler om at have mange nuancer af de samme farver, så øjet fornemmer overgangen af de fine farver. Glæder mig til at se det færdigt!!

    SvarSlet
  2. Wow. Det er da et fedt projekt. Glæder mig til det på et tidspunkt er færdigt. Tror det bliver cool!
    God solskinsdag.
    /Liv

    SvarSlet
  3. Anonym5/24/2012

    Ser ut att bli en vacker pläd.
    Lycka till!

    SvarSlet
  4. @ Mimi: Jeg tror du har rigtig meget ret i det med overgangene og et rigtigt antal nuancer. Det er altså big science at få det til at fungere, synes jeg :-)

    @Liv og Korsstygnsbolaget: Tusind tak, jeres support gør det lidt mere overskueligt :-)

    SvarSlet
  5. De der trekanter er altså et hit. Er helt pjattet med dine trekantspuder. De er virkelig skønne. Glæder mig til at se den færdige plaid. Trekanter rocks!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina