fredag den 25. maj 2012

Do more with less - og andre herligheder


Jeg havde forelsket mig i det her print fra sisterbrandt:


Straks jeg så det, tænkte jeg, at det er det perfekte mantra for mig lige nu.

Sabrine var så sød at sende det til mig - men, hun havde lagt simpelthen så mange andre goodies med i kuverten, at jeg blev helt overvældet. Tingene har hurtigt listet sig op på mine vægge og ind i min hverdag:


Hov, den lille pin er fra happydoodleland - men den snakker så fint sammen med den mintgrønne nuance, som Sabine har fået Postmand Per til at bringe ind i min stue.

Det er lidt som da jeg var lille og havde pindevenner (ja, det har jeg altid troet, det hed - lidt som stafetvenner) og altid glædede mig til at åbne postkassen. 

Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at min lille elektroniske logbog kunne gøre sådan en kæmpe forskel for min lykkefølelse. Men det gør den. Tak for det og tak for Sabine.

kh
tina


2 kommentarer:

  1. uh hvor er du heldig de sager ser skønne ud!

    SvarSlet
  2. De er SÅ skønne, og jeg føler mig også i den grad som en heldig kartoffel!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina