fredag den 18. maj 2012

Slettelak version 2.0

Før det tager over med youtube, må jeg hellere komme med et indlæg med noget der rimer på garn og masking tape (som jeg siden sidst er blevet helt afhængig af).

Jeg er ved meget bogstaveligt at rydde op i mit liv og gøre plads til det, som er vigtigt.

Et lille skridt på den vej er mine tegninger. 

Jeg har opdateret deres hjem. Så skal jeg bare have ryddet ud i dem - OMG: et helt år gik jeg til croquis hver fredag. Det giver uendelig mange nøgne damer, skulle jeg hilse at sige - sammen med alle de tegninger jeg lavede i hverdagene af fisk, æbler og himmel&hav. 

Samtidig er jeg en kæmpe nostalgiker, som har sådan nogle mystiske forestillinger om, at det giver mening at gemme et uendeligt antal tegninger og illustrationer, bare fordi jeg engang har lavet dem, eller fordi de engang er blevet udgivet.   

Men jeg æder mig ind på dem med min store, sorte sæk og en plan!


For en god ordens skyld: et før-billede:



Er du god til at rydde ud i dine kreativiteter?

Hav en dejlig dag.

kh
tina


4 kommentarer:

  1. Anonym5/18/2012

    Det er sådan en dejlig følelse, når man har fået sorteret og ryddet op i noget! Jeg har længe villet rydde op i alle de kreative ting, der bare er "stuvet" sammen, men jeg har endnu ikke gjort det. Tror jeg vil lade mig inspirere af dig og se om jeg ikke kan få gjort lidt her i ferien ;0)

    Hav en dejlig fredag.

    Kh. Lene

    SvarSlet
  2. Bliver bedre og bedre til at rydde ud. Bliver simpelthen nødt til det fordi vi bor så småt (og boede mindre). Men det generer min samlernatur!! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har netop smidt en sæk ud, fuld af mine illustrationer, tegninger, malerier osv osv... Nogen mange mange år gamle. Jeg gemte meget få, resten røg ud! Det er godt at få sorteret en gang imellem :-)

    SvarSlet
  4. Hey Lene! Dejligt at "se dig" :-) Håber inspirationen varede ved, så du fik lidt luft - det er så fedt, når det sker. Der bliver så dejlig meget plads til nyt :-)

    Nød lærer kreativ kvinde at rydde ud, lyder det til, Anne :-) Surt hvis det er alt for meget, som skal lade livet, men det lyder nu til at være meget fedt at lære, selvom det er på den hårde måde :-)

    Og dig, Mimi, du er da for sej! Jeg har det med at rydde ud i små bidder, er ret dårlig til at tage en kæmpe sæk og smide det ud. Men dejlig inspirerende!

    KH og dejlig dag til jer!
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina